en riktig klåpare..

defination på ordet "klåpare" lyder :person som utför dåligt eller slarvigt arbete... med detta vill jag göra en honnör till en vän, vad jag tro e hybridisk, nämligen nokko, jag vet inte om båda hans föräldrar e finska, men jag vet att han e finsk som bor i sverige, alltså en hybridsik person, finnar har ju ett rykte runt spriten vilket ska tålas och förtäras rationellt. men jag tvekar att nokko har denna funktion/arv/självklarhet, men jag tror det hela handlar om att blir mer voluntaristisk i vardagen... men man ska heller icke övermaga de teoretiska tankar om de alkoholbaserade dryckerna som allt för ofta går till spillo när en del förbrukar varan i fråga. för vi har ju i vårat genemsamma samhälle en stratifiering på t.ex ölen som kommer i en ordning rankat utav alkoholmängden i drycken vilket är synd, för jag i min ålder får ju icke inhandla starksprit, detta är ju en samhällsfråga och det handlar om politiker som är för protektonismer som albsolut inte vill ha hit nån alkohol alls.. det premissära är att det snart är helg då flaskorna ska korkas upp :):)

Kommentarer
Postat av: Nokko

jag vet inte vad din poäng om mig är Anders lille men nog blev det för mycket senast iaf ;)

2008-07-15 @ 20:26:21
Postat av: J.

Ha en trevlig dag :D

2008-07-15 @ 20:28:50
URL: http://cizev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0