ett ord många försakar

ärade läsare, jag har under en lång tid alltid på nått sett fått en fråga som mestadels berör mig så negativt såsom motvind när man cyklar eller när sista dropparna i flaskan är förtärda! Med dessa irrelevanta teserna vill jag berätta för er att ordet jag söker är "varför?".... Ordet "varför?" lyckas allltid komma fram i slutet av mina förklaringar oftast oprovoserade, så varför bruka de? jag har teorier om att folk inte fattar mina djupgående och menings(fulla) berättelser. jag känner inte att jag sitter i en maktposition lika så lars lagerbäck om jag får gissa, att förbjuda ordet "varför" Men en sak som jag har tänkt på, som inte är obligatorisk vilket relaterar till inga "varför?", det är ifrån min gode kompanjon eric som undrar "Om jag sover ett dygn hur vet jag då vad klockan är i Bejing?" även i den tesen så har jag ett lång finger med, men icke lyckats att finna nått svar, så jag tror att det finns saker i denna värld som alltid kommer att vara olösta, varför?

Kommentarer
Postat av: Eric

Ja ... VARFÖR!?



Hur vågar du ifrågasätta det välskapta och genomtänkta ordet Varför...

2008-07-09 @ 03:12:59
Postat av: Jonna

aaaaalllåå...jag lägger snart ner det här för jag fattar inget av det du skriver! lust att översätta din senaste kommentar till mitt inlägg "gör mig slampig" till svenska kanske?? snälla (A) Är festen hos en viss Conny kanske? eller har vi fler alternativ?

2008-07-09 @ 09:47:36
URL: http://jonnacarlsson.blogg.se/
Postat av: Jonna

tack för the translation ;) ja drar till båstad imorgon...men lördag! Då drar iallafall jag till Conny :) eller va hade du på g? Allsång ikväll? hör av dig

2008-07-10 @ 13:14:16
Postat av: Jonna

anders...det är inte lätt men jag var tvungen! och jag ångrar det inte för en sekund!!!!! underbart!! vill du dö? kaggen trodde jag var raggarkaggen inte kaldis fan!! funkar inte!! :D hahaha

2008-07-13 @ 02:22:50
URL: http://jonnacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0