ren frustration..

det går rykten om att en viss person som jag inte kommer att hänga ut i inkägget. den tjejen iallafalll har gett sig ut i en omloppsbana hon icke behärskar, påståenden om att teorin i svenska språket inte är sant, samt att samhället kommer att falera, jag har även fått föraktade kommentarer om att jag inte skulle vara svensk.. men men jag e inte sur för att behöva göra ett inlägg mitt i veckan enbart för att jonna skall kunna förstå vikten av mina näsblodsinlägg. ord som hon icke kan: (Abnorm: icke normal, onaturlig, missbildad... hybrid: korsning mellan två arter.... premissära: det som ligger till grund för en slutsats... protektonismer: politik som strävar mot att stänga landets gränser för import.... stratifiering: indelad i skikt, klasser.... voluntarism: läran om viljan såsom tillvarons grundval mm.... övermaga: övermodigt självsäker... nu efter att ha behövt berätta va dom betyder så undrar man vem som e mest svensk ;);) (L) nu ser även andra personer hur ypperligt det har varit att lyssna på svenska lektionerna för att sedan kunna briljera på ett sådant sett så man jag e annan människa stumm av beundran (L) ;)

Kommentarer
Postat av: jonns :D

du har fått ditt respond ju? en gång till menar du? hihihi.....och visst var den rolig :D tänkte på "hört på stan" om du fattar ;)

2008-08-05 @ 15:36:38
URL: http://jonnacarlsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

du har fått ditt respond ju? en gång till menar du? hihihi.....och visst var den rolig :D tänkte på "hört på stan" om du fattar ;)

2008-08-05 @ 15:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0