blott an till modsommar, i ordningen den 18:e!

för min del så blir det den 18:e midsommaren för mig, kan tyckas mycke men jag har förmodligen minst en till framför mig.... men jag ska försöka dra lite paraleller ifrån igår när jag eric å emelia skulle till usa, med en buss som 118 118 inte ville uttrycka sin imformation om när den gick, mycke tragiskt :(.. samt så tvistades det igår imellan mig och eric han påstod att kvällen var mycket ambilavent, medans jag försakade alkohol och sade "hur vet du?" i samma veva som jag fick en skallning i ryggen. det skändes dock helt meningslöst att argumentera med denne barbaren eric som va big booty drunk wet teenager xxl igår ;D.. förmodligen kommer även denna kvällen vara en minnesfull stund med mycke alkohol och plumpa skämt, som kommer förgyllas när man dansar runt den beryktade stången ( som jag hoppas på få med mig!)... jag har även en utmaning som är att få med fanny i min blogg, och jag tycker bestämt att den senaste raden tyder ganska bra på att jag har lyckats med även denna uppgift väldigt bra, nu kan man ju fatta varför man fick stipendium när man ser hur enastående jag är på att lösa sådana ting. men kan kalla oss stipendiumtagare lite bättre "särklass"... jag kommer även att utmana folk ikväll om vem som får mest alkoneuropsykiskadiafragmakontravibrationer i höger foten, för jag har ju en fördel emot va t.ex. erc har eftersom han är vänsterfotad, så jag känner ju att denna grenen kommer jag icke förlora åtminstonde.... aja nu känner jag qatt folk inte har tiden att läsa min blogg mer idag :( så jag får avbryta med många bollar i luften och hopaps på att vi träffas ikväll :) puss hej

Kommentarer
Postat av: Eric

Hur vet du allt? Hur kom jag hem igår och varför skulle jag hem? Jaja nu har jag en trevlig anekdot till nästa fylla. Du får köra hårt ikväll

2008-06-20 @ 15:16:55
Postat av: Fanny

Haha ja är med i din blooggg :D wiiiiiie

2008-06-21 @ 09:08:49
Postat av: nathalie

hörde ju att det inte slutade så bra för dig på midsommar ;D

2008-06-22 @ 16:22:28
Postat av: emelia

som sagt, ryktet går ju att din midsommar var väldigt ambivalent anders (vet ju nu då inte vad detta betyder, men får säga att det låter outstanding bra!) men det förtärdes alkohol som aldrig förr, vilket tyder på mycket extravagant uppförande! :) eller ngt, nu lägger jag av medans järnet är varmt! för att kontra på dina bollar i luften! och tycker att den där trippen till usa får vi försöka ta nya tag med i helgen, 118118 var ju bara skit! dom kan ju inget, får ringa 94132 kanske! har hört att det finns en mycket klok och vis människa där som kan det mesta, en prinsessa tydligen! :) mycket älsvärd sådan också, huuuhuu!



oj nu blev det väldans långt, men har märkt under stunden jag skrivit att det var väldigt roande, så kanske med ska ta mig och börja föra dagbok på burken

anyways, får säga att din så kallade blogg är mycket amusing (använder engelska ord när jag inte vet ngt bra på svenska :D) helt enkelt vår allas favvo-anders

du får FEM av fem toasters! kanonkul :)

2008-06-27 @ 12:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0