en minnesfull vecka med massa minnesluckor

det e ju inte utan förundran varför jag vakna upp i fredas å undrade varför min studentmössa var använd, men senare på dagen nr jag åt lite rester så hände det sjukaste jag fick en svin stor gurka å det va verkligen det bästa som kunde ha hänt eftersom jag gillar gurka. sen kom jag ju på att jag hade tagit studenten å det förklara ju hela min möss spekulation. men sen så sägs det ju att det finns farliga undervattensströmmar och stora sköldpaddor som e ett stort samhälssproblem for dom som gillar att dyka, samtidigt som polen å tyskland springer efter en boll i ett stort mästerskap, och det får ju mig att undra på hur gurkbiten kunde vara så stor i salladen :S men utan att spekularea för mycket så tror jag den var dit lagd, samt att tyskland kommer att vinna över polen, men som sagt enbart spekulationer. över'o'ut//andärs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0