en ny chargong...

många samt även jag har kämpat med tanken på ett liv utan den här bloggen, jag som så många andra i det här samhället har ju försökt anpassa våra liv nu efter studenten, när vi kliver in i en intressant/turlig arbetsmarknad för att alla fyrtiotalister går ju i pension, 40-talet var ju även då som många vet andra världskriget där frankfrike deltog, och därifrån som en en ren hendelse kommer ordet "jargong alias chargong" som är svårbegripligt för utomstående. när vi ändå är inne på utomstående så får det mig instinktivt att tänka på lasse åberg som förövrigt kommer att lansera en ny film till vinter, det spekuleras om att den kommer handla om hur han blev som han blev (stig helmer), men men det e ju bara gudarna som vet och på tal om gudar så åt jag den mest gudomlige maten idag "grillbiff barbeque", ifrån felix mycket delikat... jag tror att det e värmen som får mig att tappa den röda tråden såhär så jag får tacka för mig, för den här gången, tack till mina trogna läsare (mig själv)... pöss

Kommentarer
Postat av: Henke

Du håller stilen. Synd med värmen bara.

2008-06-15 @ 21:41:17
URL: http://hengo.blogg.se/
Postat av: Mollan

Intressant att du innleder med arbetsliv och avslutar med Lasse;)Men jag håller med Henke

2008-06-17 @ 01:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0