en stor stark... tack!

igår fick jag rett ut en sak, en sak som tidigare varit helt solklar för mig (säkert många andra också), men jag var hos bröderna gustafsson och spelade mariokart, och i all hast under spelets gång insåg jag att man inte svänger bättre om man vrider kontrollen åt de hållet som kurvan så orakt visar... jag som gått å trott att jag har haft ett imposant spelande, eftersom det alltid e jag som kommer etta, men nu när jag fått reda på denna fakta så måste det ju betyda att jag är bäst!.. men nu när jag e uppe i min bragds stora sinne så ska jag inte vara för pejorativ utan genast bli aningen allvarligare, för det e nämligen så ( nu e jag snäll) jennifer ville va med i min blogg, men jag har ju sett att hon inte änns kommenterar, men nu gör jag ju det i alla fall.... men nu vill jag ju inte vara den kverulerande typen utan jag ger jennifer ett försök till att rätta till sina synder ;).. jag vill även göra lite smygreklam till http://jonnacarlsson.blogg.se/, inte för att hon har bett om det, utan att jag behöver lite konkurens ;). aja nu ska jag slagga ha det gött puuuuss

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag är nämnd. Nu är jag nöjd. Nu kan jag kommentera:

Din blogg är den bästa! Ännu en gång har jag gapflabbat, detta är lätt det bästa med dagen.(:

2008-06-24 @ 22:18:35
Postat av: Ted

Lite för avancerad blogg för mig ännu, som är en nybörjare hittills inom ämnet, vet någon nån lite mer oavancerad blogg som man kan träna upp sig på innan man ger sig an denna?

Mvh En förvirrad själ

2008-06-24 @ 22:25:20
Postat av: mingla

Får du betalt för att blogga ? Tycker alla verka få det nu för tiden :)

2008-06-24 @ 22:29:11
URL: http://heymingla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0