en utomordentlig fin onsdag

här med skulle jag kunna kalla mig, för utse känns lite som ett fel ord i denna meningen, men som sagt skulle kunna kalla mig för diktator, och inte vilken diktator som helst, utan jag fick en flicka vid namn jennifer att regelbundet läsa och, notera "och" kommentera min blogg lika lätt som att lura en hund att man har godis i handen.. inte för att det är en nackdel utan mycket tillfredsställande att ha minst en trogen läsare, tack :D. men det är dock lite defust att man inte efter snart 3 månader inte får betalt, hur ska man göra? lägga ut smaskiga bilder på sig själv?... jag vill ju tjäna pengar lika lätt som vinder blåser igenom håret, som jesus gick på vattnet, som spriten ner i strupen eller som däcken på bussen snurrar... jag vill även tilläga för den som inte orkar kolla ut igenom fönstret så är det uppskattningsvis soligt ute med en tuch på cirka 13,3 grader, jag känner inte att jag kan prestera ett blogginlägg idag så det e lika bra att jag avslutar här..

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Om du lägger ut några bilder från Hemsedal lär ju pengarna rulla in. Man kan ju liksom inte "hejda" sig när man ser dom;) Hööhöööö

2008-06-26 @ 13:55:23
Postat av: Johan Ö (SBS)

Halloy Anders mannen så du har blit en blog flane ^^ jaja va säger man Tragisk men litte roligt ändå en del intresanta tankar du delat med dej av även en del flanig skit :D hörde fågel vägen att du vart nere i skåne å jobba igen haha gött du hälsa jonas från mig ^^ pözz till dig min lilla bygg hora ;D

2008-06-26 @ 20:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0