gamla vanor

idag när jag vaknade så hade jag symptomer som tyder ganska överenstämmande på att det var fredag igår... jag vill även förmedla min aggrission samt brist på kompetens, för jag vet nämligen inte hur man gör mellanslag, så om nån vet hade jag var överväldigad om du kunde delat mig dig om din information. i gårdagens all hast så visade det säg att man inte blir tillräckligt berusad samt klumpig av cider, cider å andra sidan kan ju även användas som "groggvirke" där den förmodligen gör en större succé men också mer nytta... jag vet att inläggen går mot långa klumpar med det ju som sagt mellanslaggsbristen i min vetskap som gör att de flesta, eller jah 100 % av mina inlägg falerar. en annan symptom som tyder på en lyckad utekväll är när man är skadad dagen efter, förra veckan var det armen idag är den min vänstra pekfinger som fick dra de korta strået... jag vill även tilläga min frustration och min sorg för att det inte blev ryssland turkiet i EM final :(. men men nu gnager tiden på min tunna och odryga rast, så jag får tacka för mig, adios!

Kommentarer
Postat av: Fanny

haha söt du är anders :P men de va ju jävligt gött att spanien gick till final , dom ska ju vinna hela skiten asså :D sen igår va hände med ditt pekfinger :S blir orolig :D antar att du dansade för hårt :D

2008-06-28 @ 13:03:48
URL: http://fannynodby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0