hellre kycklingbröst än kycklinghjärna!

idag så skulle jag vilja dedikera detta inlägg till Emma, Emma som inte kommrr att vara närvarande på sin 18 års dag, utan tar tillflykt till andra sidan jorden, nämligen usa... för att då Emma ska så en så bra och härlig resa/kalas så ska jag då hjälpa dig med lite fakta om usa, det svenska bandet roxette har en låt som heter " it most have been love" som har spelats inte mindre en 4 miljoner gånger bara i usa, och om man då spelar den här låten 4 miljoner gånger i rad så tar det 35 år att genomföra en sådan bedrift, jag vill även poängtera att baseball är det nationella tidsfördivet om du inte har nått för dig, samt att den etniska gruppen består utav 83,5% vita. jag även många andra känner en stor sorg att inte få fira jubilaren, och det känns ju extra tungt att hon bara fyller 18 en gång. men en del har samspråktas om att det kommer bli en riktig hadderajah fest när du kommer hem emma ;). och med det här så vill jag bara önksa ett stort grattis, och ta det lugnt där borta ;)

Kommentarer
Postat av: Jörgen "Jögga" Jönsson

Vänta lite jag ska slå upp lite definitioner här... Slumpmässig....:Anders Berntssons blogg!

2008-06-30 @ 22:01:00
Postat av: kycklinghjärnan

Andäärs :D jag blir så glad att du lägger ner din dyrbara tid på detta lilla inlägg. och ja, det blir partyparty när jag är back!



Din blogg förgyller min dag kycklingbröstet ;)

2008-07-04 @ 00:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0