magra myggor biter värst!

nu är jag inne på tredje arbetsveckan och tiden går lika snabbt som utgångsdatumet på ett mjölkpaket, men jag vill snabbt och enkelt bekräfta att, eric om du är så kompatibell att du gör en egen boll och sen inte vet om den e rund, så låna inte ut den till nån prinsessa som enbart kommer att klaga på din briljanta och enastående bedrift. och på tal om mjölk så kan jag dra lite paraleller om vad jag har varit med om idag, t.ex. så såg jag en fågel bada i en pöl samt en kvinna cyklandes på en gul cykel.. jag skulle även vilja stryka under (om jag hade kunnat) att sverigedemokraterna snart är med i riksdagen, men mer vet jag inte om just de ämnet så därför kan jag tala om nått jag vet, och det är att det kommer en massa slumpmässiga, irriterande och helt felaktiga teser om att jag inte mådde bra på midsommar... men hur fan ska jag kunna veta de? :S.. aja jag vill inte slita ut tangentbordet för mycke, vill ju blogga igen liksom, så jag tar å stannar innan skrivkrampen blir för allvarlig....snart fredag förresten då jävlar :D

Kommentarer
Postat av: jonna

du använder sånna ord som får mig att tveka på att svenska verkligen är mitt modersmål...

2008-06-24 @ 15:12:05
Postat av: Fanny

du är grym :D

2008-06-24 @ 15:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0