saker man bör veta

härmed tycker jag att alla borde ha samma nyttiga vetskap som finns nånstans inuti mitt skal. jag vill förska vara relativt kortfattad i detta inlägg men jah ska försöka.... jag kan börja med en överklass sport ( tro det eller ej, men det e inte golf) utan tennis, tennis kommer ursprungligen ifrån england, och i tennis räknar med poäng 15, 30, 40 och 45 anledning till detta defusa och irrelevanta system hänger ihop med krig och millitär. för när dom förr i tiden avfyrade kanoner med skott i så sköt dom först 15 stycken (15) sen 15 till (30) sen blev en del kanoner varma/defekta så skjut dom 10 (40) sen blev några till varma/defekta så dom sköt 5 därav 15, 30, 40 och 45... jag vill även förmedla att honkatter alltid e 3 färgade! sen så skulle jag känna mig överväldigad om jag kunde få ställa en gåta som ni senare svarar på igen KOMMENTARER!!!! "om man ska cyckla runt en sjö vilket håll tar då längst tid? medsols eller motsols? tack på förhand! jag vill också bara berätta även om det nu inte finns nån förklaring, med röda ting så som cykel, bil och skor har en högre kapacitetförmåga som heter duga!

Kommentarer
Postat av: En vilsen själ

Var det på denna sidan som NASA laddade upp ett rymdskepp?

2008-06-30 @ 21:57:27
Postat av: Henke

Det beror väl på åt vilket håll solen går?

2008-06-30 @ 21:58:51
URL: http://hengo.blogg.se/
Postat av: David Bolognese

Medsols?



Trevlig fakta. Visste du att guldfiska blir vita om de är i mörker för länge?



Fortsätt med sån här fakta så blir vi alla glada. Och om du vill/kan så fixar du till svenskan lite. Så att det hela blir mer läsvänligt.

Må väl!

2008-06-30 @ 22:01:52
URL: http://ninjagandalf.blogg.se/
Postat av: Anonym

men hallå nu får du faktiskt skriva ett nytt inlägg....:O

2008-07-08 @ 10:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0