blomkruka

det är inte helt ut beundran jag sitter å kollar på min fina blomma i en kruka som är helt "adorable" och utan att hamn helt off topic så har ju england ursprungligen ett gott bröd "scones" som vi säger här, och när man gör bröd behöver man vete som i öl, öl är ju faktiskt än av sveriges stoltheter ända sen vikingatiden fast öl är ju kommen ifrån mjöd, men som sagt inte hamna off topic, så tycker jag att samhället ska reda ut problemet som jag anser vara nersmutsning,
fast i själva verket er en personlig fråga? men men angående fältstaffeten idag så var ju bp3b tvungen att lämna "wo" (walk over) även det är ett engelskt uttryck vilket relaaterade till att vi inte fick någon medalj detta året emot 3:e platsen förra året, de året jag fyllde 18, å när man har innehavt åldern på 18 år så är det ju lagligt att få köpa öl.

Kommentarer
Postat av: Katta

Hejsan!
Allt bra med dig?

Ha en trevlig kväll! :)

2008-05-28 @ 22:28:03
URL: http://fakkors.blogg.se
Postat av: P. Strömberg

hahaha du har sån sjukt bra blogg ;D

2008-05-29 @ 18:34:56
Postat av: Henke

Du knöt ihop det bra där på slutet. Fan vad bra!

2008-05-29 @ 21:01:58
URL: http://www.hengo.blogg.se
Postat av: jooonnnaa!

hahah, halllåå elllääär! får du ragg på bloggen?? :D tre kommentarer är inte så illa pinkat! nu haru fyra.... gött andärs! ;)

JONNACARLSSON.BLOGG.SE (ännu mera smygreklam)

2008-05-30 @ 00:19:35
URL: http://jonnacarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0