mamma scans köttbullar, en slumpmässighet?

som sagt är det en slumpmässighet att mamma scans köttbullar är så runda, jag försökte göra egna men dom blev bara ovala.. kanske skulle ta å göra ett studiebesök, å tal om besök så besökte jag henkes aka hårets blogg å den får jag säga va riktigt riktigt vass, men när vi ändå e inne på vass så är det inte utan oro som sveper över mina tankar när göbel sprutade eld vilket relaterade att han låg och spydde "hela" natten på grund av intaget/förtärandet av det kräk höghaltiga drycken, men de mycket tillfredsställande "tändvätska" vilket han sköljde ner med en go grogg.

det pratas samt om en fältstaffet på onsdag där jag å min mycket samrat kompanjon olle ska ha "problemlösning" efter ett grovt intag av alkoholhöga drycker med en del pissande, men jag tror att vi kommer att krossa våra motståndare ;););)

Kommentarer
Postat av: Håret

Mycket vettigt inlägg. Slumpmässigheten finns för övrigt inom hela Scans sortiment.

Komplimangerna värmer, speciellt när de publiceras i en blogg lika mäktig som Tyskland.

2008-05-26 @ 23:18:06
URL: http://www.hengo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0