revulotion?

det finns ju olika teorier om revulotion, att människan satts på jorden en del påstår att människan e utvecklad av djur, och på tal om djur så kommer jag instinktivt att tänka på mat, vilket relaterar att det är ju en av våra viktigaste förnödenheter och behövs för att överleva, och utan att dra förhastade slutsatser eller en riktigt dålig teori så vet jag att det e onsdag imorgon då jag å patrik ska på en överklassig studentmottagning, där ju förmodar att det kommer bli en del mat samt dryck, och som jag nämde med maten innan är också vatten aka (H2O) en viktig källa till att nå en prefektion inom balans, balans e ju också väldigt viktigt nu när vi ändå e inne på bildäck för att dom inte ska slitas å gå bra.

så jag tycker att sensmoralen med detta inlägg är att inte sova för länge på morgonnen utan att göra dagen mer händelserik...

Kommentarer
Postat av: Henke

Kopplingen mellan mat och djur saknar logik. Jag känner mig vilsen.

2008-05-27 @ 22:04:42
URL: http://www.hengo.blogg.se
Postat av: Stina

hehe ! du e ju fan duktig på att blogga Anders ! tack för att du körde hem oss förrut också :) snällt*

2008-05-28 @ 14:31:04
URL: http://stinahult.devote.se
Postat av: nicke

Revolution stavas det Din långa jävel!

2008-05-28 @ 21:15:05
Postat av: Din hemlige beundrare

Du är så rolig gubben. Du är het som en get!

2013-03-22 @ 23:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0