ett stenkast ifrån jul

det kan tyckas tråkigt att behöva lämna den värmande sommaren i bagaget, men vi alla måste göra som A den store och marchera vidare mot nya stordåd.. jag skulle kunne tämja på den röda linjen och infantrera på ämnet höst som ligger kalendern mycket närmare hjärtat såsom hösten, hösten e ju den årstiden som kreatur skämns som mest om sin art t.ex. att älgen mycket hellre skulle vilja vara en hund eller då en själv skulle vilja va en björn, hösten innebär ju så mycke mer, sysslor som måste göras men som i andra fall inte är så viktiga som att kratta löv tills skymning kommer för att inte riskera att ett ekolon i huvudet, eller som för ekorrens del att halstra dom där ekolonen, eller björnen som måste käka upp sig för att kunna sova ett par månader, visst är björn det idealistiska djuret att vara? skulle även vilja blicka in i kattens vardagsliv för att se förberedelserna för vintern?

Kommentarer
Postat av: Henke

Hur kan din comeback ha gått så obemärkt förbi? Det är inte möjligt.



Du verkar för övrigt vara en sann djurvän.

2008-10-14 @ 23:27:03
URL: http://hengo.blogg.se/
Postat av: jonnis :))))

jag hörde då detta...o så sant sen!

läs min blogg, jag leker riktig bloggerska anders! skit kul! eller aa, leker o leker...försöker vara är väl mer rätt! blodigt allvar.



ekolon?! har du ett olon på sin snop?

2010-01-07 @ 15:10:06
URL: http://jonnacarl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0